Opis stanowiska
Zakres obowiązków:
- samodzielna praca nad tworzeniem gry typu symulator w Unity/C#,
- programowanie obiektowe, znajomość architektury systemów komputerowych,
- tworzenie kodu wysokiej jakości, jego optymalizacja i debugowanie,
- tworzenie testów jednostkowych,
- rozwijanie kodu istniejącej gry,
- tworzenie i prototypowanie nowych mechanik, systemów i narzędzi,
- uczestniczenie w bieżących kontaktach z innymi wykonawcami merytorycznymi projektu,
- umiejętność adaptacji proponowanych przez siebie rozwiązań do rozwiązań innych twórców projektu oraz ich sprawnej integracji
Wymagania:
- znajomość zagadnień inżynierii oprogramowania, w szczególności programowania z wykorzystaniem wzorców projektowych,
- bardzo dobra znajomość języka C# i dobrych praktyk wytwarzania oprogramowania,
- bardzo dobra znajomość silnika Unity,
- doświadczenie zawodowe w branży gier komputerowych na stanowisku programisty,
- samodzielność, terminowość i poczucie odpowiedzialności za powierzony projekt,
- doświadczenie w tworzeniu gier
CV wraz z linkiem do próbki kodu prosimy wysyłać na formularz poniżej. Odpowiadamy wyłącznie na zgłoszenia wybranych kandydatów.
Szczegóły
-
Wynagrodzenie od3000
-
Wynagrodzenie do8000