Opis stanowiska
Opis stanowiska
● Administracja wewnętrznego systemu ITSM (kontrole wydajności, audyty użytkowników, sprawdzanie licencji, przegląd
danych podstawowych, aktualizacje)
● Dbanie aby użytkownicy (około 10 tys pracowników korporacji) mogli wprowadzać incydenty i zgłoszenia serwisowe,
tworzyć nowe, usuwać i modyfikować istniejące formularze, poprawiać błędy
● Rozwiązywanie problemów użytkowników z ITSM (bez wsparcia użytkowników)
Oczekiwania:
● Znajomość języka angielskiego
● Wykształcenie techniczne IT lub 2-3 rok studiów informatycznych
● Znajomość ITSM
● Znajomość podstaw ITIL (zarządzanie incydentami, problemami, zgłoszeniami serwisowymi)
● PowerShell lub inny język skryptowy
● Windows 10, Office 365, PowerPoint, One-Note, Project & Teams Software.
● Active Directory, network file structures & access rights.
Wynagrodzenie:
● Umowa o pracę
● Junior – 7000 zł
● Mid 2-3 lata doświadczenia – 8000 – 9000zł
● Senior 4+ lata doświadczenia – 10000 zł.
Oferujemy:
● Praca hybrydowa po okresie próbnym (40% pracy zdalnej, 60% pracy z biura, obowiązkowo środa w biurze)
● Pakiet medyczny,
● Program Wellbeing
● Platforma benefitowa, oferująca m.in. kartę sportową, bilety na wydarzenia kulturalne, zniżki, rabaty,
● Możliwość nauki języków obcych
Szczegóły
-
Wynagrodzenie od7000
-
Wynagrodzenie do10000